Չնայած այն հանգամանքին, որ գնացքը ստեղծվել է 200 տարի առաջ, այն այսօր էլ արդիական փոխադրամիջոցներից մեկն է համարվում:
Դրանցով հնարավոր է համեմատաբար մատչելի գներով ճանապարհորդել ահռելի տարածությունների վրա (օրինակ Տրանսսիբիրյան երկաթգիծը, որի երկարությունը 9288 կմ է):
Դրանցով հնարավոր է համեմատաբար մատչելի գներով ճանապարհորդել ահռելի տարածությունների վրա (օրինակ Տրանսսիբիրյան երկաթգիծը, որի երկարությունը 9288 կմ է):
Մարդկությունը ավելի քան 2 հարյուրամյակ է ծախսել այս տրանսպորտային միջոցի արդիականացման, արտաքին տեսքի շտկման և հզորության բարձրացման վրա: Արդյունքում՝ 20-35 կմ/ժ գնացող գնացքն այսօր վերածվել է մինչև 300 կմ/ժ գնացող գերարագ էլեկտրագնացքի:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkDe4I2-JuEntY-3bRtEtr_V3bbXsFmw9VA2cDAMS45i2LJ_-QkEgjJhJDu_7j85h4qEvAU10UaRDuboTnH1cvhoSU1ls1cIJmeWymKvdK9AA020c5rQMnjQdbGTtUojAVNQP1_gyu5XMP/s640/japanese_shinkansen_train_1.jpg)
Բայց որքան էլ փոփոխվեն գնացքի տեսքն ու հզորությունը, մի բան մնում է անփոփոխ՝ ռելսերի տակի խճաքարերը: Երևի ձեզնից շատերն են գոնե մեկ անգամ մտածել, թե ինչու հենց խճաքար, այլ ոչ ասենք բետոն կամ ասֆալտ: Եվ ինչո՞ւ հենց այդպես, անկանոն գետնին լցրած, առանց ամրացման:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDE7aJMuJfmi9V2hzPKsyyEYp-jIKAjcvjQUK0o362-3zC1h7h9vS0rXJ9U_jI4JapkB9Wvb2P0jcUVBm6aYZKXHNYfI75Mocu3nv5c967_P-7-MnRsLSxEq7hawdTPviiWR9GjM70cyBy/s640/908a226be320716a0d8cffee2cf145d4.jpg)
Չնայած իր թվացյալ անկայունության, խճաքարն առ այսօր համարվում է առավել արդյունավետ և տնտեսապես ձեռնտու միջոց՝ երկաթգծերի հիմքերն ամուր պահելու համար: Խճաքարի շնորհիվ է, որ չնայած ոչնչի, ռելսերի հիմքերը իրենց հստակ դիրքը պահպանում են և չեն տեղաշարժվում:
Երկաթգծի ցանկացած հատված կարող է փոխել իր դիրքը բարձր ջերմաստիճանի, ցրտի և աճող բուսականության պատճառով: Բայց խճաքարի շնորհիվ այդ ամենը տեղի չի ունենում:
Ահա, թե ինչ կարող է լինել երկաթգծի հետ, եթե դրանք խճաքարով չպատեն.
Комментариев нет:
Отправить комментарий